Міністерство освіти і науки повідомляє, що останнім часом з’явилося декілька телеграм-каналів і фейсбук-сторінок, які частково або повністю використовують офіційну графіку брендбуку Міністерства освіти і науки України задля ілюстрації своїх повідомлень. Зміст цих дописів не відповідає дійсності, містить маніпуляції або зумисно викривлену інформацію.
«Міністерство освіти і науки звертає увагу вступників, ЗМІ та усіх зацікавлених осіб, що достовірна інформація з питань вступної кампанії 2022 року розміщується на офіційних сайтах МОН, ЄДЕБО, УЦОЯО, ДП "Інфоресурс", УДЦМО та на їхніх верифікованих сторінках у соцмережах», - сказано у повідомленні.
До прикладу, телеграм-канал «Вступ інфо» використовує логотип МОН і позиціонує себе як єдиний канал про вступ, а насправді цей канал не має жодного стосунку до Міністерства.
Перелік ознак, які допоможуть швидко зрозуміти, що під виглядом нібито офіційної позиції МОН публікується фейковий контент:
МОН наголошує, що не співпрацює у проєктах з організаціями, які надають платні освітні послуги та не здійснює рекламну діяльність.
Також ми писали, що що затверджено обсяги держзамовлення на навчання у закладах фахової передвищої та вищої освіти у 2022 році.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.