Державна податкова служба у Житомирській області розповідає, що згідно з визначеннями понять та вимог ст. 30 і 59 Закону України від 21.05.1997 р. №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» із змінами та доповненнями, Закону України від 29.06.2004 р. №1914-IV «Про міський електричний транспорт» із змінами та доповненнями, Закону України від 17.01.2017 р. №1812-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті», Закону України від 18.03.2004 р. №1621-IV «Про державні цільові програми» із змінами та доповненнями, ЦКУ, Правил надання населенню послуг з перевезень міським електротранспортом, затверджених постановою КМУ від 23.12.2004 р. №1735 із змінами та доповненнями:
Таким чином, валідатор є нічим іншим, як частиною програмно-технічного комплексу (далі – ПТКС), за допомогою якого пасажир має можливість віддаленого доступу до даних для використання та/або поповнення електронного квитка через автомати самообслуговування з метою отримання та/або використання права на отримання права на проїзд або перевезень.
З точки зору законодавства використання валідаторів повністю врегульоване п. 2 ст. 9 Закону України від 06.07.1995 р. №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями та розглядається як застосування ПТКС для отримання споживачами права на проїзд або перевезення поклажі.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.