Кабмін опублікував постанову від 24 листопада №1244, якою внесені зміни до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
Зокрема, визначено, що Мін’юст передає з Реєстру до центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я відомості про державну реєстрацію народження фізичної особи та її походження, шлюбу або розірвання шлюбу, зміни імені, смерті шляхом автоматизованого обміну електронними даними між інформаційними ресурсами НСЗУ та Мін’юсту через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів у встановленому порядку.
В свою чергу, у Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я уточнено, що Державна податкова служба передає з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків до центральної бази даних відомості про:
Зазначені відомості передаються шляхом автоматизованого обміну електронними даними між інформаційними ресурсами НСЗУ та ДПС через систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів у встановленому порядку.
Також Порядок доповнили пунктом 25-2, за яким відомості з Державного реєстру актів цивільного стану громадян та Державного реєстру фізичних осіб — платників податків, отримані в порядку електронної інформаційної взаємодії, використовуються з метою виконання завдань та функцій, покладених на електронну систему охорони здоров’я щодо забезпечення можливості використання пацієнтами електронних сервісів для реалізації їх прав, автоматизації ведення обліку медичних послуг, управління медичною інформацією у сфері охорони здоров’я, для реєстрації користувачів, оновлення відомостей та верифікації даних про них.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.