Як відомо, за частиною адрес у Києві світло не вимикали - вони були відсутні у графіках. Однак вже завтра, 26 жовтня, графіки відключень будуть покривати практично весь Київ. По цих адресах відповідність відключень до графіків має бути близькою до 100%.
Окрім того, мешканців близько 5000 будинків не можуть зорієнтувати щодо часу можливих відключень.
Про це повідомили у YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги»).
Відмітимо, що при відключенні світла у будинку, як правило, зникає як «стаціонарний інтернет», так і мобільний інтернет-зв’язок. Отже, незрозміло, як у такому випадку має працювати бізнес, який і так перевів частину співробітників на дистанційну роботу, та як він має виконувати завдання з «відновлення економіки».
«Ми самі не долюбляємо, коли не все YASNO і чудово розуміємо, що зараз саме такий час. Тож хочемо тримати вас у курсі щодо реального стану речей.
Нам дуже важливо повернути для вас максимально можливий у таких умовах комфорт та стабільність у плануванні вашого часу. YASNO не відключає світло та не складає графіки відключень. Але ми зі свого боку робимо все можливе, щоб допомогти колегам з енергетичного фронту, які безпосередньо формують черги відключень та проводять їх, покращити графіки таких відключень, зробити для своїх клієнтів зручні сервіси їх контролю.
Щодо самих графіків наразі існує два ключові напрями доопрацювання:
1 - наразі частина адрес відсутня в графіку, але вже завтра графіки будуть покривати практично весь Київ. По цих адресах відповідність відключень до графіків має бути близькою до 100%. Після оновлення ми окремо сповістимо вас в нашому Telegram-боті YASNO-online.
2 - у Києві є близько 5000 будинків, які мають складну і специфічну конфігурацію підключення, і в таких будинках різні квартири підпадають у різні гілки відключень. Для уникнення неYASNOсті адреси таких будинків будуть тимчасово виключені з сервісу перевірки графіків відключень — це значить, що якщо вашої адреси не буде в переліку, то, на жаль, ми поки не можемо вас зорієнтувати щодо часу можливих відключень. Розв'язання цієї проблеми вже готується і ми сподіваємось, що найближчими днями отримаємо уточнену інформацію від оператора системи розподілу й за такими адресами.
Ми також продовжуємо моніторити питання, пов’язані з дотриманням черговості й тривалості відключень, збирати ключові запити від клієнтів та надавати свої пропозиції операторам систем розподілу щодо вдосконалення процесу. У взаємодії із диспетчерами й надалі будемо сповіщати вас про енергетичну тривогу в Telegram-боті YASNO-online про початок стабілізаційних відключень і їх припинення за командами НЕК Укренерго.
Якщо у вас є питання — радимо звертатися до свого оператора системи розподілу.
Сподіваємося, що незабаром в цих надскладних для всіх нас умовах YASNOсті буде більше», - зазначили у ТОВ.
Автор: Наталя Мамченко
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.