Японська автомобілебудівна компанія «Mazda» подала заявку на торговельну марку для нового логотипу. Це вже 16-та версія бренду, пишуть в асоціації українських автовиробників «Укравтопром».
Так, логотип став простішим та плоскішим (2D). В компанії поки що не прокоментували наміри змінити логотип.
У асоціації зазначають, що невідомо, чи буде компанія проходити повний ребрендинг, чи логотипи просто використовуватимуться в якомусь підрозділі.
Також «Судово-юридична газета» повідомляла, що британська автомобільна компанія JLR відмовиться від п’яти моделей Jaguar.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.