У Пенсійному фонді України розповіли, що при втраті банківської карти, найперше, що необхідно зробити – заблокувати її.
Для цього потрібно зателефонувати на гарячу лінію банку, в якому ви обслуговуєтесь як отримувач пенсії, і повідомити про втрату. Задля збереження коштів, співробітники банку заблокують карту.
Також заблокувати карту людина може, використовуючи мобільний банкінг, інтернет-банк або безпосередньо у відділенні банку.
«Для випуску нової банківської картки для отримання пенсії необхідно замовити нову карту, звернувшись до найближчого відділення вашого банку. Як правило, нова карта “прив’язується” до поточного банківського рахунку пенсіонера», - сказано у повідомленні.
У ПФУ зазначають, що якщо пенсіонер змінює рахунок у банку (змінює банк), то необхідно повідомити про це орган Пенсійного фонду України. Для цього до будь-якого зручного сервісного центру Фонду або через вебпортал електронних послуг Фонду слід подати відповідну заяву зі зміненими реквізитами.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.