07:20, 7 липня 2024
Для одержувачів страхових виплат на вебпорталі електронних послуг ПФУ реалізував нову можливість.
Пенсійний фонд України реалізував на вебпорталі електронних послуг нову можливість для отримувачів страхових виплат у зв’язку з нещасним випадком на виробництві чи професійним захворюванням – подання заяви на зміну виплатних реквізитів.
У ПФУ оприлюднили алгоритм дій для подання заяви онлайн такий:
- Зайдіть в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг ПФУ за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть опцію «Заява на страхову виплату».
- Ознайомтесь з інформацією у спливаючому вікні та натисніть кнопку «Продовжити».
- З переліку заяв, що з’являться на екрані, оберіть опцію «Заява на зміну виплатних реквізитів для отримання страхової виплати».
- У заяві заповніть усі обов’язкові поля (позначені зірочкою – *), зазначте реквізити виплати страхової виплати, за потреби додайте скан-копії документів.
- Надайте згоду на передачу та обробку персональних даних і натисніть кнопку «Сформувати заяву».
- Перевірте дані сформованої заяви, підпишіть її КЕП та надішліть до Пенсійного фонду.
З результатами розгляду заяви можна ознайомитись у розділі «Мої звернення».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.