Гендиректор компанії YASNO Сергій Коваленко заявив, що якщо відключення світла в будинку триває понад 6-7 годин потрібно перевірити наявність аварій, а у разі їх відсутності - звернутися до енергетиків. Про це він сказав в ефірі телемарафону.
Коваленко пропонує дотримуватися наступного алгоритму дій:
Перше. З'ясувати, чи є у вас в домі аварія. Тут можна почати з сайту YASNO - ввести адресу і якщо є аварія, на сайті це буде відображатися.
Як зазначають у YASNO, наразі непогода та всі включення та відключення підвищили рівень аварійності системи.
Друге. Якщо аварія - потрібно звертатися до ЖЕКу або ОСББ, в них є свій контакт з мережами.
Третє. Якщо немає аварії - треба подивитись на графік. Якщо світла немає більше ніж 6-7 годин і діють екстрені відключення, Коваленко рекомендує написати в приватні повідомлення у Facebook представникам енергомереж.
«Я дуже не раджу дзвонити на кол-центр YASNO або мереж, тому що коли у нас були екстрені відключення в перший день - в одну хвилину 6-7 тисяч дзвінків іде. Але треба розуміти, що колеги в кол-центрах не знають інформації, в них немає по кожній адресі даних. Тому, якщо 6-7 годин немає світла і немає аварій - треба написати в приватні свою адресу і колеги візьмуть заявку в роботу», - пояснив Коваленко.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.