Пенсійний фонд України повідомляє, що забезпечує можливість отримання належних виплат.
У разі, якщо пенсія чи/та субсидія виплачуються через банк, то незалежно від того, де ви перебуваєте: на тимчасово окупованій території, на території, де ведуться активні бойові дії, або тимчасово виїхали у безпечне місце, кошти надійдуть на ваш рахунок своєчасно (у визначену дату виплати).
Якщо ви отримували пенсію та/чи субсидію через АТ «Укрпошта»
Залежно від того, де ви перебуваєте, дії можуть бути наступними:
Щоб одержати кошти з рахунка, потрібно особисто звернутися до АТ «Ощадбанк» для укладення з ним договору банківського рахунка. Якщо ж бажаєте продовжувати отримувати пенсію через АТ «Укрпошта», слід звернутись до будь-якого сервісного центру головного управління Фонду або ж сільського, селищного, міського голови і повідомити про свої наміри одержувати виплати у такий спосіб;
Для повідомлення про своє бажання отримати кошти у такий спосіб достатньо звернутись до сервісного центру головного управління Пенсійного фонду України.
Цю інформацію також можна передати через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Фонду. Для оформлення поштового переказу можна звертатись до Контакт-центру АТ «Укрпошта» за номером 0 800 300 545;
Заяву про зміну способу виплати можна подати через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.