Більше половини вчителів говорять про те, що дистанційне навчання негативно вплинуло на шкільні результати. Про це свідчать дані опитування педагогів, учнів та їхніх батьків, проведеного Державною службою якості освіти.
Предмети, які гірше засвоюються на дистанційці:
На думку вчителів, також погіршилися результати з української мови, фізики та астрономії.
Серед чинників, які негативно впливають на результати, вчителі насамперед називають відсутність «живого спілкування». Також вони вважають проблемою невміння учнів вчитися самостійно.
Однак більшість педагогів не пов’язують зниження результатів навчання з власною педагогічною діяльністю.
Серед причин, чому діти не могли навчатися або самостійно опрацьовувати матеріал, батьки найчастіше вказували на хворобу, відсутність або погану якість інтернету.
У початковій школі 29% батьків зазначили, що діти не вчилися, бо самостійно не могли підключитися до онлайн-платформ, 20% – перебували у бабусі/дідуся, де немає відповідних умов для навчання, а 13% – не вміють вчитися самостійно.
Більшість учнів зазначили, що під час дистанційки їм не вистачає:
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.