Генеральний директор Meta Марк Цукерберг закликав Конгрес США запровадити законодавчі вимоги для Apple та Google щодо перевірки віку користувачів у їхніх магазинах застосунків. Про це повідомляє Politico.
Відповідну ініціативу підтримує рекламна кампанія Meta у Вашингтоні, яка спрямована на переконання законодавців ухвалити норми, які передбачатимуть також необхідність отримання дозволу батьків перед тим, як дитина зможе завантажити додаток.
Тим часом, законопроект про запровадження обов’язкової перевірки віку в App Store і Google Play розглядається в Комітеті з енергетики та торгівлі Палати представників як один із ключових кроків до посилення безпеки дітей в онлайн-середовищі. У Meta заявили, що батьки хочуть мати централізований контроль над тим, які додатки завантажують їхні діти, і найкращим місцем для такої перевірки є саме магазини застосунків.
Як вказує видання: попри те, що Сенат США вже підтримав аналогічний законопроект — «Закон про безпеку дітей в Інтернеті» — голосування в Палаті представників заблокував спікер Майк Джонсон. Публічний тиск на компанії та політиків зберігається, особливо після розслідувань і судових позовів, пов’язаних із негативним впливом соцмереж на психічне здоров’я дітей.
Apple і Google відповіли на ініціативу Meta власними баченнями. У Google пропонують надавати лише базову інформацію про вік — чи є користувач дитиною або дорослим. Apple ж вважає, що обов’язок перевіряти вік має лежати на розробниках застосунків, а не на самих магазинах.
«Ми просимо продавців, які продають алкоголь у торговельних центрах, підтверджувати вік покупця, перевіряючи посвідчення особи - ми не просимо всіх повідомляти дату свого народження, якщо вони просто хочуть піти на фуд-корт», — пояснили в Apple.
Обидві компанії наразі працюють над створенням власних рішень для вікової верифікації.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.