TikTok перестане показувати акаунти державних ЗМІ користувачам у рекомендаціях, а також заборонить цим ЗМІ розміщувати рекламу за межами країни, з якою вони пов'язані. Про це повідомляє Bloomberg.
Таким чином соціальна мережа намагається протистояти іноземному впливу під час ключового року виборів.
Як заявляє TikTok , облікові записи, «які намагаються охопити спільноти за межами своєї країни про поточні глобальні події та справи», не відображатимуться в персоналізованих стрічках користувачів. Акаунти державних ЗМІ також будуть заблоковані для розміщення реклами в додатку за межами їхніх країн.
Як відомо, компанія почала експериментувати з позначенням державних облікових записів два роки тому, а в 2023 році поширила цю практику на понад 40 країн.
Вказано, що ці обмеження не заважають людям переглядати державні акаунти в TikTok. Користувачі все одно можуть знайти цей вміст, наприклад, здійснивши пошук у програмі або якщо контакт поділиться посиланням на нього.
Крім того, додається, що TikTok в лютому зупинив роботу 16 облікових записів, які «рекламували» китайську політику цільовій аудиторії в США. Компанія пообіцяла розкривати нові дані про зриви таємних операцій впливу «на більш регулярній основі».
Як раніше писала «Судово-юридична газета», Джо Байден підписав закон, яке вимагає від компанії-власника TikTok продати свою платформу для обміну відео в США, або ж їй загрожує заборона в країні. Закон дає ByteDance час до 19 січня. Проте, ця нова норма може викликати складний юридичний конфлікт у суді.
Критики такого ультиматуму вважають, що він порушує права користувачів TikTok, гарантовані Першою поправкою Конституції.
Додамо, що TikTok подав до суду, щоб заблокувати закон США про продаж або заборону платформи.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал t.me/sudua та на Google Новини SUD.UA, а також на наш VIBER, сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.