У Флориді суд присяжних виніс вердикт у справі батьків проти компанії McDonald's та її франчайзі Upchurch Foods після майже 4 років судового процесу.
У 2019 році батьки 4-річної дівчинки подали до суду на компанію, бо дитина обпеклася гарячим нагетсом з меню «Хеппі Міл», повідомляє CNN.
У скарзі говорилося, що жінка купила «Хеппі Міл» а потім поїхала. Нагетс впав і застряг між ногою її 4-річної доньки та сидінням автомобіля, повідомила юридична фірма, що представляє інтереси позивачів.
«Курячі макнагетси всередині Хепі Міл були невиправдано та небезпечно гарячими (з точки зору температури)», і викликали у неї «горіння шкіри та м’яса навколо стегон», стверджувалося у скарзі.
У скарзі говорилося, що франшиза повинна була знати, що нагетси «непридатні для обробки людьми», була зобов’язана не продавати їх, і вона повинна була належним чином навчити своїх працівників контролювати їх.
Юридична фірма, яка представляє інтереси позивача, повідомила, що справу буде передано до другого судового розгляду, щоб «визначити збитки, заборговані нашому клієнту».
Суд присяжних визнав, що McDonald's і власник франшизи Upchurch Foods відповідальні за те, що вони не попередили належним чином або не надали розумних інструкцій щодо можливої шкоди від гарячих нагетсів.
Однак недбалість присяжні виявили лише в компанії Upchurch Foods, а не у McDonald's. Присяжні встановили, що не було ніякого порушення при випуску нагетсів на ринок чи порушення гарантії.
Схожа справа уже траплялася в США. У 90-х роках жінка пролила каву собі на коліна й отримала опіки третього ступеня. Присяжні погодилося з її твердженням, що кава була невиправдано гарячою. Спочатку позивачці мали виплатити майже 3 мільйони доларів компенсації, але після апеляції вона погодилася на меншу суму.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.