Організатори Євробачення 2023 повідомили про повний Sold Out квитків на всі дев’ять шоу міжнародного пісенного конкурсу. Про це повідомляє BBС.
Квитки на Міжнародний пісенний конкурс Євробачення 2023, який прийматиме Ліверпуль, розлетілися за рекордний час 90 хвилин. І це вперше в історії конкурсу, коли квитки були продані за один день на всі дев’ять шоу: шість репетицій, два півфінали і гранд-фінал.
Більш того, через значний попит стався технічний збій на сайті квиткового оператора Ticketmaster.
«Як і очікувалося, попит на квитки на пісенний конкурс Євробачення був надзвичайно високим, і квитки на всі дев’ять шоу розкупили за 90 хвилин. Вітаємо тих, хто забезпечив свої місця на арені Ліверпуль у травні. Тепер ми з нетерпінням чекаємо можливості влаштувати чудове шоу», — зазначив представник ВВС.
Такий попит на квитки пояснюється в першу чергу тим, що Велика Британія приймає популярний конкурс вперше за 25 років, до того ж цьогоріч він буде особливим, адже пройде від імені переможця Євробачення 2022 — України.
На кожне шоу було продано біля 6000 квитків. Це менше, ніж місткість арени — 11 000, але це пояснюється розміром знімального майданчика та технічними вимогами до такої масштабної телевізійної події. Їхня вартість становила від £30 до £380. Повідомляється, що деякі квитки можуть незабаром з’явитися на вторинних сайтах з продажу квитків, але їхня вартість там суттєво зросте. Організатори повідомляють, що не планують додаткового випуску квитків.
Крім того, уряд Сполученого королівства придбав 3000 квитків для українців, які тимчасово перебувають у Великій Британії за програмами Homes for Ukraine, Ukraine Family Scheme та Ukraine Extension Scheme. Вони зможуть відвідати одне з лайв-шоу. Інформацію про те, як українці зможуть потрапити на конкурс організатори оприлюднять окремо.
У цьогорічному конкурсі візьмуть участь представники 37 країн. Україну представить гурт TVORCHI — переможці Нацвідбору на Євробачення 2023. Вони виступлять із піснею Heart of Steel одразу в гранд-фіналі, як країна-переможець попереднього конкурсу.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.