Україна та війна стали головною темою для медіа у 2022 році. Про це повідомляє депутат Ярослав Железняк у своєму телеграм – каналі, посилаючись на рейтинг, поданий аналітичною компанією Chartbeat.
Chartbeat сортувала 6,5 млн новин з 32 тематик.
Дослідження медіа простору показало, що з 1 мільярда годин, які аудиторія витратила на їх читання, 278 мільйонів годин охопила тема «Україна та війна».
У такий спосіб, українська тематика випередила низку гучних подій цього року: це і смерть королеви Єлизавети 2, і бійку Вілла Сміта та Кріса Рока на церемонії вручення Оскара тощо.
Так, за словами Ярослава Железняка, популярність теми війні в Україні у 2022 році приблизно дорівнює поширеності новин про ковід у 2021 році.
У Chartbeat стверджують, що зацікавленість війною в Україні з лютого зменшилася, однак продовжує триматися на дуже високому рівні. Охоплення українських новин становить 550 тисяч годин на день. І це навіть більше за щоденну увагу до Чемпіонату світу з футболу 2022.
Ярослав Железняк вважає, що план ворога провалився. На росії вважали, що за війну в Україні забудуть за півроку. Але не так сталося, як гадалося…
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Twitter, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.