Комунальний концерн «Центр комунального сервісу» (ЦКС) допомагає мешканцям Києва за принципом «єдиного вікна» вирішити питання нарахувань, актуалізації даних, передачі показань лічильників, укладання договорів та консультує із питань, що виникають у процесі отримання житлово-комунальних послуг.
Як повідомили у КМДА, в Центрі можна отримати консультації з більшості питань, що виникають у споживачів послуг.
Зокрема, в Центрі можна отримати консультації та передати показання лічильників за 12 номерами, серед них: (044) 247-40-40 – телефон контакт-центру, що працює із 08:00 до 20:00 у будні дні.
За цим номером можна отримати роз’яснення з питань нарахувань, коригувань та перерахунків, укладення договорів, актуалізації інформації про нових власників, проконсультуватися щодо внесення результатів повірки лічильників, встановлення лічильників на облік, передачі показань, замовити опломбування лічильників та дізнатися способи оплати за комунальні послуги.
«Окрім цього, оператори контакт-центру допоможуть із записом до електронної черги із питань: укладення договорів про надання послуг, договорів реструктуризації заборгованості та отримання завірених копій документів і довідок, зокрема, довідки про стан заборгованості», - кажуть у КМДА.
0 800 404 407 – безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників води та опалення у будні дні з 09:00 до 18:00.
У КМДА зауважуть, що цей зручний і доступний сервіс створено для споживачів, які користуються винятково мобільними телефонами. Щоб передати показання, достатньо назвати оператору адресу, особовий рахунок і прізвище власника рахунку. Після ідентифікації, слід назвати поточні та попередні показання лічильників.
10 додаткових стаціонарних номерів, що працюють за графіком: понеділок-четвер – із 08:30 до 17:30; п’ятниця – із 08:30 до 16:15; обідня перерва – із 13:00 до 13:45.
За цими номерами можна: передати показання лічильників, отримати консультацію щодо нарахувань за житлово-комунальні послуги, з’ясувати порядок укладення та необхідний перелік документів для договорів на послуги та договорів реструктуризації, дізнатись про зручні додаткові канали комунікації, замовити опломбування, розпломбування, контрольне зняття показань лічильників, отримати консультацію щодо необхідності проведення повірки лічильники та одразу замовити повірку чи заміну лічильників.
Перелік телефонів: (044) 354-86-26, (044) 354-81-12, (044) 354-81-25, (044) 354-81-28, (044) 354-86-41, (044) 354-81-15, (044) 354-86-21, (044) 354-86-24, (044) 354-86-29, (044) 354-86-06.
Також «Судово-юридична газета» писала про замовлення комунальних послуг онлайн: в Україні з’явиться єдина система з надання ЖКП.
Ми розповідали, куди звертатися, якщо у квартирі холодні батареї.
Також відомо, що Україна стримала зростання тарифів на комунальні послуги.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook, Viber та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.