Нотаріальна палати України підготувала для нотаріусів рекомендації щодо захисту робочого місця – мінімальні стандарти кібергігієни, яких варто дотримуватися, аби уникнути небезпечних ситуацій.
Перш за все, варто захисти локальну мережу.
Відвідувачі не повинні отримувати доступ до локальної мережі, в якій розміщений комп’ютер нотаріуса для роботи з єдиними та державними реєстрами. Для доступу відвідувачів до Інтернету слід використовувати іншу підмережу.
Також слід попіклуватись про налаштування мережевих пристроїв.
Обов’язково змінюйте логін і пароль, що встановлені за замовчуванням на мережевих пристроях (маршрутизаторах, роутерах, системах відеоспостереження), щоб убезпечитися від підключення до них за заводськими налаштуваннями.
Окремий комп’ютер для реєстрів – теж один із способів захистити конфіденційну інформацію.
Електронна пошта, месенджери, інші програми та додатки не повинні бути встановлені на комп’ютері, що використовується нотаріусом для роботи з єдиними та державними реєстрами.
Окрім того, категорично забороняється передавати доступ до створеного НАІС ідентифікатора двофакторної аутентифікації Google Authenticator третім особам або ж його експорт на інші пристрої, окрім пристрою (смартфон, планшет) нотаріуса.
Не варто забувати про ліцензійне ПЗ.
Використовуйте ліцензійну операційну систему, бажано не нижче Windows 10, та антивірусне програмне забезпечення, яке має позитивний висновок держекспертизи.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що нотаріуси отримують вільний доступ до Єдиного державного демографічного реєстру: прийнято закон.
Додамо, що ми повідомляли, чи потрібно буде платити за користування електронною реєстровою інформацією.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.