Податківці нагадали, як фізособі отримувати ідентифікаційний код. Про це повідомляє пресслужба ДПС у Харківській області.
Для отримання документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків необхідно:
1. Подати до контролюючого органу (далі – податковий орган) облікову картку фізичної особи – платника податків за формою №1ДР (далі – Облікова картка за ф. №1ДР) (додаток 2 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Мінфіну від 29.09.2017 р. №822із змінами та доповненням). Для заповнення Облікової картки за ф. №1ДР використовується паспорт з відміткою про реєстрацію місця проживання/перебування.
Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, особа пред’являє:
Термін видачі документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі:
2. Звернутися до податкового органу, до якого подавалась Облікова картка за ф. №1ДР для отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі та пред’явити паспорт з відміткою про реєстрацію місця проживання/перебування.
Громадянину також було роз’яснено про можливість отримання копій цифрових документів е-паспорту, е-свідоцтва та Довідки внутрішньо переміщеної особи (ВПО) у в мобільному застосунку ДІЯ та запропоновано зробити підписку на субсайти ГУ ДПС у Харківській області та ДПС України.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що ДПС пояснила, як і навіщо подавати нульову декларацію.
Додамо, як оформити звернення до ДПС, щоб його не повернули без розгляду.
А ще ми писали, яка нерухомість належить до житлової.
Крім того, ми писали, як повернути частину грошей за навчання.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.