Нотаріальна палата України повідомила, що наказом Міністерства юстиції України від 22 червня 2021 року № 2241/5 затверджено зміни до Правил ведення нотаріального діловодства. Про це йдеться на офіційному сайті НПУ.
– збільшена можливість допустимих скорочень при заповненні реєстру;
– спрощено вимоги до заповнення граф 3 та 4 реєстру стосовно особи, яка звернулася за вчиненням нотаріальної дії, та перевірки її правоздатності та дієздатності;
– удосконалено алгоритм заповнення графи 6 реєстру щодо зазначення плати за вчинення нотаріальної дії.
– форми свідоцтв про право власності на частку в спільному майні подружжя (колишнього подружжя), що видається у разі смерті одного з подружжя (колишнього з подружжя), та яке видається на підставі їх спільної заяви;
– посвідчувальні написи на вимозі про нотаріальне посвідчення правочину або нотаріальне засвідчення справжності підпису на документі за участю юридичної особи та за участю фізичної особи;
– посвідчувальний напис при знятті заборони відчуження майна.
– свідоцтва про право на спадщину,
– свідоцтва про право власності на частку в спільному майні подружжя (колишнього подружжя) у разі смерті одного з подружжя (колишнього подружжя),
– договори про поділ спадщини, зміну розміру часток, зміну черговості одержання права на спадкування.
Наказ набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування, тобто 26 червня 2021 року.
Зміни до Правил ведення нотаріального діловодства є результатом спільної роботи Міністерства юстиції України та Нотаріальної палати України.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що нотаріуси отримали нові правила професійної поведінки.
Також ми писали про реформу нотаріату: нотаріуси зможуть забезпечувати докази, реєструвати шлюби, засвідчувати вірність паперової копії е-документа.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.