Національне агентство України з питань державної служби розробило інструкції для кандидатів на посади державної служби та адміністраторів проведення конкурсів, де зібрані відповіді на найпоширеніші питання. Про це йдеться у пресслужбі НАДС.
2) На пошту не надійшло підтвердження після реєстрації
4) Як змінити пароль від особистого кабінету?
5) Пошук вакансій за основними параметрами
6) Пошук вакансій за додатковими параметрами
8) Редагування заявки і відправлення
9) Видалити раніше доданий документ
10) Видалити стару заяву на участь у конкурсі
11) Кваліфікований електронний підпис (КЕП)
12) Накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП)
13) Не підписуються документи за допомогою КЕП
14) Вимоги до файлу резюме при реєстрації
15) Вимоги до файлу резюме при запиті на участь у конкурсі
16) Навіщо чистити кеш браузера?
17) Чи потрібно подавати декларацію при подачі запиту на участь у конкурсі?
18) Де можна переглянути результат конкурсу?
19) Використання попередніх результатів тестування
1) Хто присвоює код публікації вакансії?
4) Як створити тестування для вакансії, розміщеної на порталі?
6) Який строк подання інформації для участі в конкурсі?
7) Протягом якого часу потрібно розглянути інформацію подану для участі у конкурсі?
8) Протягом якого часу оприлюднюються результати конкурсу?
9) Як відредагувати інформацію про державний орган?
10) Бронювання дати тестування в Центрі оцінювання
11) Як і де отримати логін та пароль перед тестуванням кандидатів?
12) Отримання звіту про результати попереднього тестування кандидатів
13) Як змінити пароль облікового запису?
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що стартували конкурси на посади держслужби.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.