Міністерство освіти і науки, фонд «The LEGO Foundation» та Австралійська рада освітніх досліджень (ACER) розпочинають моніторинг якості початкової освіти, щоб перевірити, як у початкових школах впроваджують ігрові методи навчання. Про це повідомляє пресслужба Міністерства освіти і науки України.
Зазначається, що дослідження буде тривати чотири роки, відповідно до положень Меморандуму про взаєморозуміння між МОН України та фондом «The LEGO Foundation» від 20.06.2019 року, і буде реалізовано за участю Української асоціації дослідників освіти, Австралійської ради освітніх досліджень та Державної установи «Український інститут розвитку освіти».
Окрім проведення оцінювальних інтерв’ю зі здобувачами початкової освіти, в межах моніторингу передбачено навчання для вчителів початкової школи інтервенційних закладів освіти, що поєднує змішаний формат тренінгів, методичний супровід та коучингову підтримку педагогів.
«Метою дослідження є з’ясування ефективності впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи та виявлення їхнього впливу на формування ключових компетентностей учнів початкової школи, зокрема читацької та соціально-емоційної», - йдеться у повідомленні.
У міністерстві переконані, що ігрове та діяльнісне навчання є важливим для всебічного розвитку дітей, а також для розвитку когнітивної, соціальної, емоційної, креативної та фізичної сфер. Усе це необхідно для того, щоб діти володіли достатніми навичками, могли впоратися з будь-якими труднощами та зробити позитивний внесок у життя громад.
На сьогодні співпрацею охоплені 300 закладів дошкільної освіти, понад 15 500 початкових шкіл, 14 інститутів післядипломної педагогічної освіти та 23 заклади вищої освіти.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що депутати винесли рішення стосовно старшої школи.
Також, ми писали, що у Києві закрили ще дві школи на карантин.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал і Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.