Для спрощення та зручності спілкування громадян з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, банками, іншими установами та організаціями ДПС запроваджено новий е-сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС». Про це повідомляє пресслужба відомства.
«Для отримання відомостей про доходи не потрібно звертатись до органів ДПС. Достатньо за допомогою засобів Електронного кабінету подати запит та отримати відповідь «Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків», засвідчену кваліфікованою електронною печаткою ДПС.
Електронний документ, засвідчений кваліфікованою електронною печаткою ДПС, є аналогом документа, виданого контролюючим органом у паперовій формі.
Перевірити правовий статус підпису можна на офіційному вебсайті центрального засвідчувального органу в розділі «Довірчі послуги» - «Перевірити підпис» за посиланням. Одержувач електронного документа отримує можливість ідентифікувати підписувача такого документа та перевірити його цілісність.
Довідково повідомляємо, що в рамках нового е-сервісу також надано можливість отримати особою інформацію про свої доходи за період, починаючи з І кварталу 1998 року за будь-які п’ять років (з розбивкою поквартально)», — сказано у повідомленні.
Нагадаємо, раніше «Судово-юридична газета» писала, що з 1 січня ФОПам скасували ведення книги обліку доходів.
Додамо, з якого моменту новий власник повинен сплачувати податок на нерухомість.
Також ми писали, як отримати податкову знижку за навчання.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.