У ДМС впроваджено 15 електронних сервісів для полегшення оформлення адміністративних послуг. Про це заявила тимчасово виконуюча обов’язки Голови Державної міграційної служби України Наталія Науменко під час розширеного засідання колегії МВС України.
«Протягом 2020 року зусилля Державної міграційної служби були спрямовані, окрім поточної роботи, на діджиталізацію адміністративних послуг. Наразі в ДМС впроваджено 15 електронних сервісів для полегшення оформлення адміністративних послуг громадянам України та іноземцям. Зараз громадянин, не виходячи з дому, може записатися на зручний для себе час в будь-який підрозділ ДМС, оплатити вартість послуги, заповнити анкетні дані, що значно скорочує його час перебування в ДМС», - повідомила Наталія Науменко.
Вона також нагадала, що у 2020 році ДМС впроваджено в ID-картку кваліфікований електронний підпис, який дозволяє особі здійснювати правочини в електронному вигляді.
«Продовжується робота щодо оформлення та видачі громадянам України та іноземцям біометричних документів», - зазначила Науменко.
Так, за 2020 рік підрозділами ДМС видано 1,2 мільйони ID-карток, 1,6 мільйони закордонних паспортів, 58,7 тисяч посвідок на тимчасове проживання, 19,2 тисяч посвідок на постійне проживання.
На кінець 2020 року до Демографічного Реєстру було підключено 208 ЦНАП, в яких установлено 436 робочих місць для оформлення ID-карток та закордонних паспортів.
«Це розширює для громадян географію місць оформлення адміністративних послуг ДМС та робить доступ до них більш зручним і передбачуваним», - підкреслила Наталія Науменко.
Раніше ми писали, що Нацполіція створює головну інспекцію.
Додамо, що презентували нову модель організації діяльності Нацполіції.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.