Міністр соціальної політики Марина Лазебна роз'яснила, як громадяни можуть скористатися програмою, яку уряд ввів для підтримки громадян, які перебувають на самоізоляції. Про це інформує Мінсоцполітики.
Перше, що повинен зробити працівник - це звернутися до роботодавця, пояснити, що мав контакт з особою, яка захворіла на COVID-19 та попросити два тижні працювати в дистанційному режимі. Відповідно до рішення Уряду, роботодавці на сьогодні мають право перевести своїх працівників на дистанційну (надомну) роботу.
Якщо такої можливості, з огляду на характер виконуваної роботи або позицію роботодавця, немає, то скористайтесь державною програмою підтримки самоізоляції.
Фонд може оплатити період перебування працюючих українців на самоізоляції у разі безпосереднього контакту з хворим на COVID-19.
Для цього працівник має телефоном у дистанційному режимі звернутись до свого сімейного лікаря, який відкриє листок непрацездатності.
Щоб отримати від Фонду допомогу, необхідно передати отриманий листок непрацездатності із зазначенням причини непрацездатності "ізоляція від COVID-19–11" своєму роботодавцю.
У свою чергу, роботодавець на підставі отриманого від працівника листка непрацездатності оформлює заяву-розрахунок із зазначенням причини непрацездатності – 11, тобто ізоляція від COVID-19, та передає її до Фонду для здійснення фінансування.
Також з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 Фондом соціального страхування України організовано дистанційний прийом заяв-розрахунків від страхувальників, зокрема електронною поштою.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що Денис Шмигаль заявив, що без жорсткого карантину Україну очікує «італійський сценарій».
У МОЗ назвали нову умову повного локдауну.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.