Державна міграційна служба України нагадала, що у період установлення на всій території України карантину оформлення документів, які посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи її спеціальний статус, здійснюється за місцем звернення особи. Про це йдеться у пресслужбі ДМС.
«Це, зокрема, означає, що НА ЧАС КАРАНТИНУ для отримання паспорта громадянина України у формі ID-картки – вперше, у разі закінчення терміну дії, втрати, при обміні паспорта-книжечки на ID-картку за бажанням тощо – особа може звертатися до підрозділу Міграційної служби, незалежно від зареєстрованого місця проживання», — зазначили у повідомленні.
Зазначається, що такі зміни установлені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2020 р. № 259 «Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції на період установлення на всій території України карантину», а також передбачені пунктом 4 прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530-IX від 17 березня 2020 року.
Раніше «Судово-юридична газета» писала: українцям пояснили, як отримати ID-картку.
Також нас стало відомо, як отримати електронний підпис на ID-картку під час карантину.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.