Нові вимоги до розкриття банками інформації про послуги в рекламі та на вебсайтах запрацюють із 1 вересня 2020 року. Головна зміна, яка має відбутися на вебсайтах та в рекламі банків, – з’явиться достовірна, правдива, актуальна та достатня за обсягом інформація про депозити та кредити, їх вартість, умови та ризики, яка не вводитиме клієнтів в оману. Про це повідомляє пресслужба Національного банку.
Насамперед банки зобов’язані вказувати реальну річну ставку за кредитом, наявність додаткових послуг (наприклад, страхової компанії, державного реєстратора, нотаріуса, оцінювача) та їх вартість для клієнта, строк послуги, орієнтовну загальну вартість кредиту, періодичність його погашення, попередження про можливі наслідки у випадку прострочення виплат за кредитом, умови дострокового зняття грошей із депозиту.
Також на вебсайтах банків мають запрацювати калькулятори для розрахунку витрат за користування споживчим кредитом чи доходів від розміщення коштів на депозит.
Ці вимоги стосуються телевізійної реклами, радіореклами, реклами на білбордах та інтернет-банерах.
У НБУ звертають увагу на те, що вимоги стосуються лише реклами конкретних продуктів або послуг для громадян і не розповсюджуються на рекламу послуг для бізнесу та фізичних осіб-підприємців, а також не застосовуються до іміджевої та категорійної реклами банків.
У Нацбанку повідомили, що Управління захисту прав споживачів фінансових послуг з 1 вересня 2020 року здійснюватиме щоденний моніторинг вебсайтів і реклами банків та контролюватиме дотримання вимог до розкриття інформації.
За неналежне розкриття інформації передбачено штрафні санкції від 50 до 800 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне порушення.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що НБУ дозволив здавати зношені банкноти в касах усіх банків.
Нагадаємо, Нацбанк удосконалив систему електронних платежів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій