Заступник Міністра юстиції України з питань державної реєстрації Ольга Оніщук розповіла, коли необхідно подавати скаргу на дії або бездіяльність державного реєстратора, а в якому випадку треба звертатися до суду. Про це вона написала у «Фейсбук».
Так, вона зазначає, що адміністративний порядок оскарження реєстраційних дій є ефективним і оперативним механізмом, який дозволяє швидко (в окремих випадках — протягом доби) відреагувати на можливі порушення у сфері державної реєстрації.
Наголошується, що скарга на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації або територіального органу Міністерства юстиції України подається особою, яка вважає, що її права порушено (скажімо, особа дізналася про факт незаконної перереєстрації нерухомого майна, яке знаходиться у її власності, на іншу особу).
Зокрема, загальний строк розгляду та вирішення скарги не може перевищувати 45 календарних днів.
«При цьому шлях оскарження реєстраційних дій обирає сам скаржник. Але є випадки, коли особа, яка вважає, що її права порушені діями/бездіяльністю та/або рішенням державного реєстратора, може звернутися тільки до суду:
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що розгляд скарг у сфері державної реєстрації відновлюють, незважаючи на карантин.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.