Між АТ «Українська залізниця» і китайською компанією CRCC було підписано Меморандум про взаєморозуміння та співробітництво. Меморандум підписали голова правління АТ «Українська залізниця» Євген Кравцов, член правління Ремігіуш Пашкевич і заступник генерального директора CRCC Ванг Хонгвей. Про це повідомляє прес-центр Міністерства інфраструктури.
Підписання Меморандуму є важливим етапом співробітництва для розвитку залізничного сполучення у напрямку Україна — КНР, залучення китайських партнерів для модернізації української залізниці та реалізації транзитного потенціалу Української держави у сполученні ЄС — КНР.
«Ми раді вітати початок співпраці найбільших державних залізничних компаній України та Китаю. Той факт, що китайська корпорація вирішила відкрити в Україні представництво і підписати меморандум про стратегічну співпрацю, свідчить про те, що економічна ситуація в Україні змінюється, покращується інвестиційний клімат, і найбільші іноземні технологічні та виробничі гіганти зацікавлені працювати на українському ринку», — заявив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.
За його словами, Мінінфраструктури вживає всіх необхідних заходів для створення умов функціонування конкурентного ринку залізничних перевезень в Україні, покращення якості та доступності послуг перевезень залізничним транспортом. У відомстві планують запустити високошвидкісне залізничне сполучення між містами України та європейських країн, а з Києва до Одеси можна буде доїхати поїздом за півтори години.
«Ми розраховуємо, що співпраця між Укрзалізницею та CRCC дозволить значно покращити стан транспортної інфраструктури. Прагнемо залучити прямі структурні інвестиції у створення комплексу високошвидкісного залізничного сполучення не тільки між містами-мільйонниками в Україні, а й у рамках європейської інтеграції і виконання Угоди про асоціацію, в буквальному сенсі привести Україну в Європу, коли дістатися залізницею до Варшави, Будапешта і Бухареста можна буде не більше ніж за 3 години, а з Києва до Одеси поїзд буде йти 1,5 години замість нинішніх 7–8», — наголосив Криклій.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що з Києва до Борисполя пустили новий дизельний поїзд.
Крім того, Укрзалізниця підвищуватиме тарифи на 2% щомісяця через збитковість пасажирських перевезень.