У вівторок, 3 грудня, деякі кияни не змогли розплатитися в громадському транспорті за допомогою додатку Kyiv Smart City, передає «Інформатор».
За попередньою інформацією, стався збій, тому додаток працював некоректно.
Перші скарги про збій почали надходити близько 07:00, проте вже о 7:40 додаток почав працювати коректно.
Зазначається, що був недоступний обліковий запис, а також з’являлось повідомлення «Сервіс тимчасово недоступний».
Нагадаємо, раніше «Судово-юридична газета» писала, що в столиці з'являться сходи з підсвічуванням.
Крім того, У парку «Наталка» встановили кнопку екстреного виклику допомоги, за допомогою якої громадяни можуть швидко повідомити про екстрену ситуацію диспетчерам поліції.
Разом з тим, киянам повідомили про нову функцію додатка Kyiv Smart City.