Міністерство юстиції проведе верифікацію всіх нотаріусів. Про це йдеться в наказі Мін'юсту від 18 липня, передають Українські Новини.
Зазначається, що перевірка відбудеться з 16 вересня по 11 жовтня.
Верифікація всіх користувачів держреєстрів проводиться з метою посилення заходів кібербезпеки і захисту прав власності.
Так, державному підприємству «Національні інформаційні системи» доручено забезпечити проведення верифікації та актуалізації відомостей про користувачів Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, а саме — державних реєстраторів прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців і громадських формувань, а також нотаріусів.
Тим особам, які успішно пройдуть верифікацію, будуть видані нові ідентифікатори доступу (паролі доступу) з одночасною відміною раніше виданих паролів.
Паролі доступу будуть анульовані тим користувачам, які не пройдуть верифікацію або своєчасно не звернуться для її проведення.
Верифікація здійснюється за участю трьох представників головних управлінь юстиції в областях та місті Києві і включає перевірку: документів, що засвідчують особу державного реєстратора; документів, що підтверджують факт перебування державного реєстратора у трудових відносинах із суб'єктом державної реєстрації; дані, що підтверджують видачу свідоцтва на здійснення нотаріальної діяльності (для нотаріусів).
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що Нотаріальна палата висловилася щодо ставок мінімальної оплати послуг приватних нотаріусів.
Також ми писали, що Володимир Зеленський відмінив указ про оплату послуг нотаріусів.
Додамо, що держреєстратори та нотаріуси підтвердили профкомпетентність.