Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 11.02.2019 №60 встановлюється єдина автоматизована система створення, підписання, погодження електронних документів, їх передавання, одержання, оброблення з використанням електронного цифрового підпису та інформаційно-телекомунікаційних технологій і систем.
Система щодо повернення платежів, що належать державному бюджету, впроваджується з 01.08.2019.
Стосовно тих платежів, які належать місцевим бюджетам, та платежів, які підлягають розподілу між державним та місцевими бюджетами, новація почне діяти з 01.11.2019.
Так, з 1 серпня 2019 року платники податків можуть подати заяву у довільній формі на повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань за платежами, що належать державному бюджету, в електронному вигляді через приватну частину Електронного кабінету, обравши в меню «Листування з ДФС».
Робота у приватній частині Електронного кабінету виконується з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.
Нагадаємо, що «Судово-юридична газета» повідомляла про те, що Кабмін створив нову установу — FinIT.
Крім того, ми писали про те, що дефіцит фонду оплати праці для працівників апарату суду — 2 млрд грн.