Міністерство юстиції України наказом від 3 липня №2008/5 затвердило Порядок інформаційної взаємодії автоматизованої системи виконавчого провадження та Державного реєстру актів цивільного стану громадян, передає dtkt.ua
Цей Порядок визначає процедуру інформаційної взаємодії автоматизованої системи виконавчого провадження (далі - Система) та Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі - Реєстр) шляхом доступу до відомостей Реєстру про шлюб, розірвання шлюбу, зміну імені, смерть боржників - фізичних осіб (далі - інформаційна взаємодія) під час виконання державними та приватними виконавцями (далі - виконавці) судових рішень та рішень інших органів (посадових осіб).
Інформаційна взаємодія здійснюватиметься у режимі реального часу в електронному вигляді інформаційно-телекомунікаційними засобами із застосуванням засобів технічного та криптографічного захисту інформації відповідно до Закону «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах».
Доступ до інформації про боржника - фізичну особу забезпечуватиметься шляхом формування виконавцем у Системі пошукового запиту до Реєстру за такими відомостями:
Інформація, що передається з Реєстру у порядку інформаційної взаємодії, використовується з додержанням вимог Законів «Про інформацію», «Про захист персональних даних» під час здійснення виконавцями повноважень, передбачених Законом «Про виконавче провадження», і не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.
Цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Станом на 26.07.2019 р. не набрав чинності.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що Мін’юст стрімко взявся за наведення порядку в держреєстрації.