Киянам повернули більше 44 мільйонів гривень за неякісні комунальні послуги. Торік муніципальна інспекція провела у столиці 1070 перевірок, що стосувалися якості житлово-комунальних послуг. Про це повідомив начальник Управління самоврядного контролю Станіслав Москалевський.
У результаті спільних перевірок споживачам перерахували більше 44 мільйонів гривень за неякісно надані або взагалі ненадані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій.
У будинках переважно не прибирали двори та під’їзди, не виконувалось технічне обслуговування ліфтів, систем диспетчеризації, ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, відсутнє освітлення.
Водночас, керівник інспекції запевняє, що перерахунок не є ключовою метою перевірок, головне – покращити якість сервісу.
Нагадаємо, раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, коли Київське метро відмовиться від жетонів.
Ще ми писали, коли завершиться опалювальний сезон у Києві.
Крім цього, відомо, що в столиці запущено у тестовому режимі онлайн-програми «Соціальні послуги».