У вівторок, 19 лютого, відбулось перше тестування щодо підтвердження професійної компетентності у сферах державної реєстрації. Про це повідомила прес-служба Міністерства юстиції України.
На іспити з’явилось 28 учасників, зокрема реєстратори, які були відключені від реєстрів, та ті, що вирішили здійснювати реєстраційну діяльність вперше, нотаріуси. За підсумками першого дня з тестуванням успішно впорались троє осіб.
«Усі, хто успішно склав іспит вже сьогодні отримають сертифікати про підтвердження професійної компетентності. Для професійного виконання реєстраційної діяльності знання законодавства є обов’язковим, і тести є своєрідним маркером. Учора ми переконались, що нічого складного в процедурі немає», — наголосила заступник міністра юстиції України Ірина Садовська.
Щодо процедури іспиту, то все відбувається згідно з визначеним порядком. Співробітник міністерства зустрічає осіб та проводить ідентифікацію за паспортом. Пізніше, разом з представником з Національних інформаційних систем, кожній особі видають запакований у конверті логін та пароль, і особа приступає до виконання завдань.
Після двох годин тестування автоматично закінчується, і кожен учасник іспиту бачить результати на екрані свого комп’ютера.
«Особа одразу дізнається, отримає сертифікат чи ні. Окрім того, усі результати ми опублікуємо на сайті Міністерства юстиції України. Усе відбувається оперативно, а головне — прозоро», — зауважила Ірина Садовська.
У міністерстві наголосити, що тести були підготовлені за підтримки міжнародних партнерів з Проекту Європейського Союзу «Право-Justice», керівник якого Довидас Віткаускас нещодавно взяв участь у дискусії «Мін’юст та міжнародні партнери — втілюємо зміни разом. Результати 2018» та наголосив на важливості спільної роботи з Міністерством.
«З огляду на автоматизацію процесу та участь у розробці завдань наших міжнародних партнерів з Проекту Європейського Союзу «Право-Justice» можу вас запевнити, що будь-які корупційні ризики під час тестування відсутні», — підкреслила Ірина Садовська.
Зазначається, що до тестування для підвищення кваліфікації державних реєстраторів допущено 328 осіб.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що Міністерство юстиції протягом 2019-2020 років реалізує експериментальний проект з організації визначення професійної компетентності осіб, які мають намір здійснювати функції державного реєстратора прав на нерухоме майно та/або державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.