На офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України з’явився сервіс, який допоможе заповнити електронну декларацію про доходи без помилок. Про це повідомляє прес-служба ГУ ДФС у Волинській області.
Як стало відомо, скористатись новим сервісом можна через електронний кабінет. Він має назву «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків».
Відомості про доходи за допомогою сервісу зможуть отримати тільки фізичні особи. Щоб отримати інформацію в електронному вигляді, достатньо надати електронний цифровий підпис. Необхідно виконати такі кроки:
Далі з’явиться форма запиту, у якій слід заповнити поля, виділені блакитним кольором. Після заповнення слід натиснути «Підписати та надіслати». Процедура підпису аналогічна процедурі входу до особистого кабінету.
Після цього користувач зможе обрати форму надання інформації. Наприклад, повідомлення може бути надіслане до електронного кабінету. У ньому буде зазначена інформація про виплачені доходи та утримані податки, яку можна переглянути, зберегти або роздрукувати.
У ДФС зазначають, що інформація про доходи за повний 2018 рік буде доступна після 22 лютого. До 9 лютого триватиме звітування суб’єктами господарювання про виплачені громадянам доходи.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла про те, як змінити електронну поштову скриньку в Єдиному державному реєстрі декларацій. Відповідну інструкцію оприлюднило Національне агентство з питань запобігання корупції.
Також ми повідомляли, що Державна фіскальна служба запровадила сервіс з автоматичного заповнення декларації.
Ще раніше ДФС пояснила, коли не подається річна декларація про майновий стан і доходи.