Національне агентство з питань запобігання корупції направило до суду 12 протоколів про адміністративні правопорушення: за фактами несвоєчасного повідомлення про суттєві зміни у майновому стані, а також несвоєчасного подання декларацій. Два з цих протоколів складені стосовно народного депутата України, передає прес-служба НАЗК.
За результатами контролю за своєчасністю подання повідомлень про суттєві зміни у майновому стані Національне агентство встановило, що народний депутат України В’ячеслав Богуслаєв вчинив адміністративне правопорушення, пов’язане з корупцією, яке передбачене частиною другою статті 172-6 КУпАП. Так, народний депутат несвоєчасно повідомив Національне агентство про суттєві зміни у майновому стані за фактом придбання нерухомого майна вартістю 19485000 грн, а також рухомого майна вартістю 4518000 грн.
Зазначається, що для кожного випадку отримання доходу або придбання майна окреме повідомлення про суттєві зміни у майновому стані суб’єкта декларування подається у десятиденний строк з моменту набуття права власності.
Крім цього, Національне агентство направило до суду 10 протоколів про адміністративні правопорушення за результатами здійснення контролю за своєчасністю подання декларацій.
Відповідальність за несвоєчасне подання декларації передбачена частиною першою статті 172-6 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Встановлено, що несвоєчасно без поважних причин декларації подали: депутати Чернігівської та Фастівської міських рад, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Чернігівської міської ради та колишній перший заступник голови Переяслав-Хмельницької районної державної адміністрації, а також працівники Вищого адміністративного суду України, Державної аудиторської служби України, Головного управління ДФС у м. Києві та Одеської митниці ДФС, Одеської місцевої прокуратури № 4.
У відомстві нагадали, що в період січень — жовтень 2018 року Національне агентство направило до суду 300 адмінпротоколів щодо порушення вимог статті 172-6 КУпАП:
150 — за фактами несвоєчасного подання суб’єктами декларування е-декларацій (частина перша);
135 — щодо неповідомлення або несвоєчасного повідомлення про суттєві зміни у майновому стані (частина друга);
15 — за фактами декларування недостовірної інформації (частина четверта).
Складення протоколу і направлення його до суду не є свідченням вчинення особою адміністративного правопорушення, а є підставою для провадження у справі про адміністративне правопорушення.
Раніше «Судово-юридична газета» повідомляла, що НАЗК та ДФС підписали протокол про порядок автоматизованого обміну інформацією.