ОАСК завершив опрацювання результатів опитування, що проходило з 14 по 21 вересня та дозволило з’ясувати важливі моменти в роботі суду.
Пре це повідомляє пресслужба ОАСК.
Так, 40% респондентів поскаржились на не вчасне отримання повідомлення про розгляд справи. Стільки ж опитаних зазначило, що процесуальні строки розгляду їх справ було порушено. Разом з тим, 3/4 опитаних високо оцінили якість підготовки суддів до розгляду судової справи.
У блоці запитань щодо загальних вражень від роботи суду, респондентам пропонувалось із низки аспектів вибрати ті, які негативно впливають на їх ставлення до роботи суду.
42% опитаних вказали на недотримання строків розгляду справи, 30% - невчасність повідомлення сторін про дату судового засідання, майже 20% – ненадання доказів відповідачами по справі.
ОАСК поцікавився у респондентів що, на їх думку, необхідно зробити для покращення роботи суду та отримав наступні результати: 60% вважають, що потрібно підвищити зручність перебування у суді, близько 10% - вважають, що необхідно збільшити кількість працівників суду, 8% - що робота суду покращиться, якщо його ліквідують, а справи передадуть на розгляд до іншого суду.
На запитання про вимагання хабаря 97% респондентів вказали, що не стикались з подібними ситуаціями. Щодо запитання про довіру, то 64% опитаних відповіли, що довіряють суду, а 19% респондентів було складно відповісти на це запитання. 79% не підтримують анонсовану законодавчу ініціативу щодо ліквідації суду, при цьому 13% респондентів про це нічого не відомо.
Суд висловлює подяку кожному, хто витратив час та долучився до ініціативи.
«Це мотивуватиме нас шукати нові шляхи усунення недоліків», - кажуть у суді.
Також «Судово-юридична газета» писала, що в ОАСК завершено опитування щодо діяльності суду: які результати.
Крім того, ми повідомляли про те, що в ОАСК оскаржують заборону Київради на продаж спиртних напоїв у нічний час.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал та на Twitter, щоб бути в курсі найважливіших подій.