У зв’язку відсутністю фінансування судів та відсутністю поштових марок Третій апеляційний адміністративний суд припиняє відправку поштової кореспонденції у судових справах. Про це повідомляє пресслужба суду.
Третій апеляційний адміністративний суд звертається до учасників судових процесів з проханням особисто отримувати судові рішення в приміщенні суду.
Також у суді нагадують, що ознайомитися з датою призначення справи до розгляду можна на сайті Третього апеляційного адміністративного суду.
Крім того, дізнатися необхідну Вам інформацію можна, зателефонувавши до відділу по роботі зі зверненнями громадян та надання інформації.
У зв’язку з такою ситуацією Третій апеляційний адміністративний суд також наполегливо рекомендує зареєструватися в системі «Електронний суд» для отримання судових рішень через цю систему.
При цьому слід зазначити, що для отримання судового рішення по Вашій справі через систему «Електронний суд» необхідно зареєструвати заявку у цій системі до дати прийняття судом рішення.
Тобто судові рішення, які прийняті до реєстрації заявки, відправці через систему «Електронний суд» у зв`язку з обмеженням алгоритму роботи системи не підлягають.
Ми вже повідомляли, що П'ятий апеляційний адміністративний суд (до оптимізації – Одеський апеляційний адмінсуд) з 26 жовтня 2020 року повністю припинив відправку поштової кореспонденції через заборгованість перед Укрпоштою та брак фінансування (відсутні нові кошторисні призначення).
У зв’язку із відсутністю фінансування з боку держави судової системи у Деснянському районному суді Києва відсутні поштові марки для відправлення поштової кореспонденції та офісний папір.
Також в Одеському окружному адмінсуді закінчились кошти на відправлення кореспонденції.
Детальніше про проблему фінансування судів – у сюжеті ПРАВО ТВ.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.