В рамках реформи державної служби створюється інтегрована інформаційна система управління людськими ресурсами та нарахування заробітної плати на державній службі (HRMIS). Партнером у реалізації даного напряму є Світовий банк. Проєкт Світового банку «Зміцнення управління державними ресурсами» фінансується ЄС в рамках програми EURoPAF (WB Grant for the Strengthening Public Resource Management Project.
За рахунок впровадження системи HRMIS хочуть досягти максимально автоматизованого документообігу в державних органах, аби не доводилося заповнювати особові картки чи писати заяви на відпустку на паперових носіях.
Цифровізація – вже не просто тренд державної служби, а нова реальність України. Про це наголосила Голова НАДС Наталія Алюшина під час робочої зустрічі в Агентстві. Зауважимо, що в НАДС заплановано низку активностей, як для працівників Агентства, так і представників інших державних органів, під час яких обговорюватимуться різноманітні практичні питання функціонування HRMIS.
У НАДС одними із перших в Україні почали активно використовувати HRMIS, приміром, для нарахування заробітної плати співробітникам. Система довела необхідність у перші дні війни, коли вся важлива інформація про персонал була доступна в електронному вигляді керівникам, службам управління персоналом та фінансистам. Нагадаємо, що впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами та нарахування зарплати на держслужбі (HRMIS) розпочато 2020 року.
Наразі завершено першу фазу проекту. Її результатом є функціонуючі підсистеми «Штат і персонал», «Зарплата та табель», «Кабінет самообслуговування», «Публічний портал». Кожен зареєстрований користувач Публічного порталу (посилання) має особистий кабінет, де зібрана уся інформація щодо діяльності на державній службі. Якщо хочете уточнити свій ранг, вислугу років чи переглянути зарплатний табель, – ці всі відомості без проблем знайдете тут. Загалом до системи підключено 87 державних органів і вона нараховує майже 22 тисячі активних користувачів. На черзі друга фаза проекту.
Заплановано налагодження модулів щодо стратегічного управління, аналітичних даних, оцінювання. Планується співпраця з іншими державними реєстрами, що дозволить швидко службі управління персоналом отримувати необхідні дані.
Підписуйтесь на наш telegram-канал t.me/sudua та на Youtube Право ТВ, а також на нашу сторінку у Facebook та в Instagram, щоб бути в курсі найважливіших подій.