Верховна Рада ухвалила в першому читанні два законопроекти № 4643-д та № 4644-д, які необхідні для розмитнення так званих «євроблях».
Проектом Закону № 4643-д вносяться зміни до Податкового кодексу України, відповідно до яких пропонується:
Ставка = Ставка базова + Vе + Fе,
де Ставка базова - ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу, що визначається, виходячи з кількості років, що минула з року виготовлення транспортного засобу, до року визначення ставки податку та становить:
Кількість років, що минула з року виготовлення транспортного засобу |
Ставка базова, євро |
0-9 |
0 |
10 |
25 |
11 |
50 |
12 |
75 |
13 |
100 |
14 |
125 |
15 і більше |
150 |
Vе – ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу, що визначається множенням об’єму циліндрів двигуна внутрішнього згоряння відповідного транспортного засобу в куб. сантиметрах на коефіцієнт, який становить:
0,25 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - для транспортного засобу з об’ємом двигуна внутрішнього згоряння до 2000 куб. сантиметрів (включно);
0,2 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - для транспортного засобу з об’ємом двигуна внутрішнього згоряння від 2001 куб. сантиметрів до 3000 куб. сантиметрів (включно);
0,25 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - для транспортного засобу з об’ємом двигуна внутрішнього згоряння від 3001 куб. сантиметрів до 4000 куб. сантиметрів (включно);
0,35 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - для транспортного засобу з об’ємом двигуна внутрішнього згоряння від 4001 куб. сантиметрів до 5000 куб. сантиметрів (включно);
0,5 євро за 1 куб. см об'єму циліндрів двигуна - для транспортного засобу з об’ємом двигуна внутрішнього згоряння понад 5000 куб. сантиметрів.
Fе – ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу, що становить:
для транспортних засобів, оснащених двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом – 0,0 євро;
для транспортних засобів, оснащених двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) – 100,0 євро;
для транспортних засобів, оснащених двигуном внутрішнього згоряння з іскровим запалюванням та кривошипно-шатунним механізмом або двигуном внутрішнього згоряння із запалюванням від стиснення (дизелем або напівдизелем) та електричним двигуном (одним чи кількома) - 0,0 євро.
Дія вищезазначеного положення поширена на транспортні засоби, що були у використанні і класифікуються за товарними позиціями 8702, 8703, 8704 (загальною масою до 3,5 тони), 8711 згідно з УКТ ЗЕД, та причепи до них, що класифікуються за товарною позицією 8716 згідно з УКТ ЗЕД, які ввезені фізичними особами на митну територію України в період до 31 грудня 2020 року і перебувають у митних режимах тимчасового ввезення або транзиту, у кількості не більше однієї одиниці на кожну товарну позицію.
Не поширюється дія даного положення на транспортні засоби, якщо вони не відповідають екологічним нормам "ЄВРО-2" і вище та/або мають походження з країни, визнаної державою-окупантом згідно із законом України та/або визнаної державою-агресором по відношенню до України згідно із законодавством, або ввозяться з території такої держави-окупанта (агресора) та/або з окупованої території України, визначеної такою згідно із законом України.
Проектом Закону № 4644-д вносяться зміни до розділу ХХІ Прикінцеві та перехідні положення Митного кодексу України, відповідно до яких пропонується:
Вивезення транспортного засобу з дотриманням вищезазначених умов звільняє фізичних осіб, відповідальних за дотримання строків та умов (вимог) митних режимів тимчасового ввезення або транзиту, від адміністративної відповідальності, передбаченої статтями 470, 481 та 485 Митного Кодексу.
Крім того, законопроектом:
Раніше Рада прийняла за основу в першому читанні законопроект про податок на Google.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.