Повідомлення Державної казначейської служби України про зміну з 1 січня 2021 року реквізитів рахунків для сплати до бюджету і відсутність інформації про оновлені реквізити на сайті Укрпатенту, який з жовтня минулого року виконує роль Національного органу інтелектуальної власності викликало легку паніку серед патентних повірених. В обов’язок представників цієї професії входить сплата державного мита за видачу охоронних документів у сфері інтелектуальної власності.
Проте скандалу удалося уникнути. Правління Національної асоціації патентних повірених провело експерименти з оплати мита і оприлюднила їх результати для іншої патентної спільноти.
Згідно з повідомленням на сторінці Асоціації, по-перше, реквізити для сплати зборів у валюті не змінилися.
«Державне мито, сплачене 05.01.2021, надійшло до бюджету і зараховано Укрпатентом за заявкою», - написали експериментатори.
По-друге, що стосується сплати зборів у гривні, то встановлено, що змінилася лише назва отримувача і код ЄДР, а номер рахунку IBAN залишився незмінним. Крім того, у призначенні платежу треба вказати: «Державне мито за дії, пов'язані з одержанням патентів на об'єкти права інтелектуальної власності, підтриманням їх чинності та передаванням прав їхніми власниками».
«Платежі зараховуються саме за номером рахунку. Якщо Ваш платіж проведений банківською установою, він буде зарахований до бюджету, його обов’язково побачить Укрпатент і зарахує як платіж за заявкою (а не зарахує - будемо боротись разом). Проблем з проведенням платежів за «старими» реквізитами через КБ «Приватбанк» і їх зарахуванням станом на 06.01.2021 не було. Тільки не забувайте, що надсилання до Укрпатенту документа про сплату державного мита є обов’язковим!», - проінструктувала колег Асоціація, хоча це мав би зробити Національний орган.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.