Міністерство освіти і науки України (МОН) розробило інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами (ООП) у школах на 2020/2021 навчальний рік. Відповідні рекомендації оприлюднені на сайті МОН.
Через нестабільну епідеміологічну ситуацію освітній процес у новому навчальному році має бути організований з урахуванням рівня захворюваності в регіоні або окремих адміністративно-територіальних одиницях. У разі встановлення “червоного” рівня епідемічної небезпеки психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги можуть надаватись дітям з ООП за допомогою дистанційних технологій. При цьому в МОН наголошують на необхідності враховувати індивідуальні потреби та потенційні можливості дитини з особливими освітніми потребами.
Відновлення корекційно-розвиткової роботи у 2020/2021 навчальному році має розпочатися з аналізу динаміки розвитку дитини, вивчення сильних сторін та позитивних змін, що має стати основою плану корекційно-розвиткової роботи як складової індивідуальної програми розвитку учня з ООП.
Роботу Інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) для дітей з особливими потребами було відновлено у зв’язку з послабленням протиепідемічних заходів з 1 червня 2020 року. Так, за умови сприятливої епідеміологічної ситуації (“зеленого”, “жовтого” та “помаранчевого” рівнів епідемічної небезпеки у конкретному регіоні) ІРЦ продовжують надавати послуги у звичайному режимі, дотримуючись при цьому загальних протиепідеміологічних заходів, зокрема:
провітрювання приміщення;
візуальної демонстрації дітям з ООП правил збереження дистанції, гігієни особистих речей тощо;
мінімізації використання спільних речей та іграшок;
недопущення харчування дітей з одного посуду.
Раніше «Судово-юридична газета» аналізувала, як проходитиме навчання в новому навчальному році.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.