Наукові установи, які зараз проходять державну атестацію, зможуть звернутися до адміністратора електронної системи та підтвердити можливість друку матеріалів і після 14 серпня – дедлайну подання інформації в електронній формі. Однак до цього дня вони повинні обов'язково заповнити в системі всі інформаційні матеріали. Про це повідомили у пресслужбі Міністерства освіти України (МОН).
Для проходження атестації наукова установа має подати до МОН інформаційні матеріали в електронному та паперовому вигляді. В електронній формі інформацію потрібно заповнити через спеціальну систему, після чого обов’язково звернутися до адміністратора для підтвердження можливості друку документів.
Останніми днями в МОН отримали низку скарг щодо неможливості оперативно зв'язатися з адміністратором. Це пов'язано зі збільшенням навантаження на адміністратора в останні два тижні перед завершенням прийому інформації в електронній формі, адже значна частина учасників заповнюють інформацію в системі та звертаються за підтвердженням саме в цей період.
Водночас, щоб надати підтвердження, адміністратор має ретельно перевірити всі подані матеріали, в яких, у разі виявлення помилок, наукова установа може внести необхідні зміни.
У зв'язку з цим МОН продовжує термін, у який учасники атестації зможуть підтвердити можливість друку поданих матеріалів. Однак отримати підтвердження після 14 серпня зможуть лише ті установи, які до цього часу в системі повністю заповнять всі матеріали.
Після підтвердження від адміністратора інформаційні матеріали потрібно роздрукувати, додати до них заявку на бланку установи, копії публікацій, статуту й подати до МОН. Дедлайн – 28 серпня.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що у МОН надійшло звернення від Профспілки працівників освіти про відсутність надбавок до зарплати за дистанційну роботу. МОН надало відповідь й повідомило, що надбавки будуть.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.