У п’ятницю, 21 червня 2019 року, на сайті МОН розміщено текстову та відеоінструкцію щодо роботи з електронним кабінетом. Ознайомившись із ними, вступники дізнаються про особливості створення і наповнення кабінету, вибір конкурсних пропозицій та подачу електронних заяв. Про це повідомляє Урядовий портал.
Реєстрація кабінетів розпочнеться 1 липня.
В інструкції звертають увагу, що під час введення даних вступникам потрібно вказувати ту адресу електронної пошти, до якої вони мають постійний доступ та яка не заборонена на території України. Також абітурієнтів просять запам’ятовувати вказаний пароль.
Загалом для реєстрації електронного кабінету потрібно зазначити таку інформацію:
Після здійснення усіх цих кроків, на вказану користувачем електронну адресу має прийти лист активації. Перейшовши за вказаним у листі посиланням, вступник підтвердить створення електронного кабінету.
Як і торік, абітурієнти мають самостійно розрахувати середній бал атестата/свідоцтва про повну загальну середню освіту. Він обчислюється за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин. Бал розраховується як середнє арифметичне усіх зазначених у додатку до документа оцінок (інваріантна частина, варіативна частина, державна підсумкова атестація). Предмети, за якими зроблено запис «звільнений(а)», у загальну кількість не враховуються. Для точного розрахунку середнього бала документа вступникам рекомендують скористатися спеціальним калькулятором на сайті.
В інструкціях, зокрема, міститься докладний опис вимог до формату та розміру фото і документів, які вступник має додатково завантажити в електронний кабінет.
Серед іншого, вступникам пояснюють, як правильно робити відбір конкурсних пропозицій, що потрібно вказувати під час подачі заяви до вишу, де можна переглянути вже подані заяви тощо.
Важливо, що будь-яку інформацію в кабінеті, наприклад, особисті дані чи отримані тестові бали ЗНО, можна змінити до подання першої заяви. Далі змінити інформацію буде неможливо.
Перед реєстрацією та роботою з електронним кабінетом вступників просять уважно ознайомитися з інструкціями, поширеними запитаннями-відповідями, умовами прийому до вишів та іншою необхідною інформацією. Вони є на сайті МОН у розділі «Вступна кампанія – 2019». У разі виникнення проблем із реєстрацією потрібно звернутися за електронною поштою [email protected] або за номером (044) 290-18-13.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, яким буде вступ у магістратуру з права в 2019 році. Вступ у магістратуру з права здійснюється на основі Єдиного фахового вступного випробування та Єдиного вступного іспиту з іноземної мови.
Також Міністерство освіти України змінило правила Зовнішнього незалежного оцінювання в 2019 році. Результати ЗНО тепер підуть в атестат замість Державної підсумкової атестації, а саме — тестування також будуть проходити дев'ятикласники і студенти коледжів.
Крім того, Міністерство освіти і науки підготувало відповіді на найпоширеніші запитання щодо вступної кампанії у виші 2019 року. Вони були опубліковані на сайті МОН у розділі «Вступна кампанія 2019».