Всім привіт і дякую головному редактору сайту за можливість написати блог, який стосується моєї заробітної плати як працівника апарату суду!
Для початку хотів так би мовити познайомитись з майбутніми читачами даної статті.
Мене звати Богдан, 27 років, високий, симпотний, голубі очі, юрист!))).
З 07.07.2014 року по 15.04.2016 року працював помічником судді Миколаївського районного суду Львівської області (найкращий суд в світі, Мар’яні і Поліні - привіт як і обіцяв, бо просили згадати) і все було чудово поки КМУ і ДСА не почали "чудити" і "ще раз чудити"... З чого все почалось.
26 жовтня 2014 року набрав чинності Закон України "Про прокуратуру" від 14.10.2014 року № 1697-VII, в частині внесення змін до статті 144 Закону України "Про судоустрій та статус суддів", яким визначено що: розмір посадового окладу працівника апарату суду, посада якого віднесена до шостої категорії посад державних службовців, установлюється в розмірі 30 відсотків посадового окладу судді місцевого суду, посадові оклади працівників апарату суду, посади яких віднесені до кожної наступної категорії посад державних службовців, установлюються з коефіцієнтом 1,3 пропорційно посадовим окладам працівників апарату суду, посади яких віднесені до попередньої категорії посад державних службовців.
Таким чином, починаючи з 26.10.2014 року законодавчо визначено розмір посадового окладу працівника апарату суду, який становить не менше 30 відсотків посадового окладу судді місцевого суду для працівника апарату суду, посада якого віднесена до шостої категорії посад державних службовців, з коефіцієнтом 1,3 для працівників посади яких віднесені до кожної наступної категорії посад державних службовців.
Відповідно до розпорядження КМУ № 88-р від 24.02.2003 року «Про віднесення посад працівників апарату судів загальної юрисдикції до відповідних категорій посад державних службовців» посада помічника судді місцевого суду віднесена до 5-ї(в) категорії посад державних службовців.
І тут «Остапа» понесло…
Оскільки, Територіальним Управлінням державної судової адміністрації України у Львівській області нараховано та виплачено заробітну плату за період з 26.10.2014 року по 27.03.2015 року без урахування частини 1 статті 144 Закону України "Про судоустрій та статус суддів" (в редакції з 26.10.2014 року) вважав своїм правом і моральним обов’язком потурбувати КМУ та ТУ ДСА у Львівській області листом щасті у вигляді адміністративного позову, в якому я з урахуванням всіх уточнень просив:
1) Визнати неправомірними дії Територіального управління Державної судової адміністрації України у Львівській області щодо не нарахування та невиплати мені заробітної плати за період з 26.10.2014 року по 31.12.2014 року включно, відповідно до статті 144 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (в редакції з 26.10.2014 року), визнати протиправними дії Територіального управління Державної судової адміністрації України у Львівській області, які виразились у не перерахунку заробітної плати за період з 01.01.2015 року по 28.03.2015 року, беручи за основу розмір посадового окладу, встановленого абзацом 2 ч.1 ст.144 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та за період з 29.03.2015 року по 01.09.2015 року включно, відповідно до статті 147 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (в редакції Закону України "Про забезпечення права на справедливий суд").
2) Зобов’язати Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Львівській області здійснити перерахунок та виплатити мені одноразово, Мільяру Богдану Степановичу різницю між перерахованою та фактично виплаченою заробітною платою за період з 26.10.2014 року по 31.12.2014 року включно, відповідно до статті 144 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (в редакції з 26.10.2014 року), з 01.01.2015 року по 28.03.2015 року включно, беручи за основу розмір посадового окладу, встановленого абзацом 2 ч.1 ст.144 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та за період з 29.03.2015 року по 14.09.2015 року включно, відповідно до статті 147 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (в редакції Закону України "Про забезпечення права на справедливий суд").
3) Визнати протиправною бездіяльність Кабінету Міністрів України в частині неприведення Постанови Кабінету Міністрів України №268 від 09 березня 2006 року «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» у відповідність до Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд».
4) Зобов’язати Кабінет Міністрів України привести у відповідність до Закону України «Про забезпечення права на справедливий суд» - Постанову Кабінету Міністрів України №268 від 09 березня 2006 року «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів».
Проте, не пройшло і пів року, як Львівський окружний адміністративний суд (в складі колегії суддів: головуючого судді Гулика А.Г., судді Сидор Н.Т., судді Сакалоша В.М.,) відмовив мені в позові повністю.
Мною було подано Апеляційну скаргу до Львівського апеляційного адміністративного суду, в якій я просив:
Скасувати рішення (постанову) Львівського окружного адміністративного суду від 12.11.2015 року у справі №3/38522/158 та постановити нове рішення, яким:
1) Визнати протиправними дії Територіального управління Державної судової адміністрації України у Львівській області щодо не нарахування та невиплати мені заробітної плати за період з 26.10.2014 року по 31.12.2014 року включно, відповідно до статті 144 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (в редакції з 26.10.2014 року), визнати протиправними дії Територіального управління Державної судової адміністрації України у Львівській області щодо не нарахування та невиплати мені заробітної плати за період з 01.01.2015 року по 28.03.2015 року, беручи за основу розмір посадового окладу, встановленого абзацом 2 ч.1 ст.144 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та за період з 29.03.2015 року по 01.09.2015 року включно, відповідно до статті 147 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (в редакції Закону України "Про забезпечення права на справедливий суд").
2) Зобов’язати Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Львівській області негайно здійснити перерахунок та виплатити мені одноразово, Мільяру Богдану Степановичу (ідентифікаційний код 3244816571) різницю між перерахованою та фактично виплаченою заробітною платою за період з 26.10.2014 року по 31.12.2014 року включно, відповідно до статті 144 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (в редакції з 26.10.2014 року), з 01.01.2015 року по 28.03.2015 року включно, беручи за основу розмір посадового окладу, встановленого абзацом 2 ч.1 ст.144 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та за період з 29.03.2015 року по 01.09.2015 року включно, відповідно до статті 147 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (в редакції Закону України "Про забезпечення права на справедливий суд").
3) Визнати протиправною бездіяльність Кабінету Міністрів України в частині не приведення Постанови Кабінету Міністрів України №268 від 09 березня 2006 року «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» у відповідність до ч. 1 ст. 144 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», у редакції станом на 01.01.2015р., та у відповідність до ч. 1 ст. 147 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», у редакції станом на 28.03.2015р.
4) Зобов’язати Кабінет Міністрів України привести постанову №268 від 09.03.2006р. «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» у відповідність до ч. 1 ст. 144 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», у редакції станом на 01.01.2015р., та у відповідність до ч. 1 ст. 147 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», у редакції станом на 28.03.2015р., де вказати, що розмір посадового окладу працівника апарату суду, посада якого віднесена до шостої категорії посад державних службовців, установлюється в розмірі 30 відсотків посадового окладу судді місцевого суду. Посадові оклади працівників апарату суду, посади яких віднесені до кожної наступної категорії посад державних службовців, установлюються з коефіцієнтом 1,3 пропорційно посадовим окладам працівників апарату суду, посади яких віднесені до попередньої категорії посад державних службовців.
Однак, Львівський апеляційний адміністративний суд, який недовго думаючи про подальші наслідки, мова йде про відповідальність за незастосування практики ЄСПЛ, у складі колегії: головуючого-судді Довгої О.І., судді Ліщинського А.М., судді Запотічного І.І., - апеляційну скаргу залишив без задоволення.
Після рахунку 2:0 не в мою користь, набравшись злості і трошки терпіння, перейшов до третьої ланки судової піраміди-Вищого адміністративного суду, куди мною було скеровано касаційну скаргу, в якій я просив:
Скасувати рішення (постанову) суду від 12.11.2015 року у справі №813/3822/15 та ухвалу Львівського апеляційного адміністративного суду від 25.01.2016 року (справа №876/11638/15) та постановити нове рішення, яким:
1) Визнати протиправними дії Територіального управління Державної судової адміністрації України у Львівській області щодо не нарахування та невиплати мені заробітної плати за період з 26.10.2014 року по 31.12.2014 року включно, відповідно до статті 144 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (в редакції з 26.10.2014 року), визнати протиправними дії Територіального управління Державної судової адміністрації України у Львівській області щодо не нарахування та невиплати мені заробітної плати за період з 01.01.2015 року по 28.03.2015 року, беручи за основу розмір посадового окладу, встановленого абзацом 2 ч.1 ст.144 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та за період з 29.03.2015 року по 01.09.2015 року включно, відповідно до статті 147 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (в редакції Закону України "Про забезпечення права на справедливий суд").
2) Зобов’язати Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Львівській області негайно здійснити перерахунок та виплатити мені одноразово, Мільяру Богдану Степановичу (ідентифікаційний код 3244816571) різницю між перерахованою та фактично виплаченою заробітною платою за період з 26.10.2014 року по 31.12.2014 року включно, відповідно до статті 144 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (в редакції з 26.10.2014 року), з 01.01.2015 року по 28.03.2015 року включно, беручи за основу розмір посадового окладу, встановленого абзацом 2 ч.1 ст.144 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" та за період з 29.03.2015 року по 01.09.2015 року включно, відповідно до статті 147 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (в редакції Закону України "Про забезпечення права на справедливий суд").
3) Визнати бездіяльність Кабінету Міністрів України в частині не приведення Постанови Кабінету Міністрів України №268 від 09 березня 2006 року «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» у відповідність до ч. 1 ст. 144 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», у редакції станом на 01.01.2015р., та у відповідність до ч. 1 ст. 147 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», у редакції станом на 28.03.2015 р.
І тут почалось саме цікаве…Чому цікаве? Бо такого беспрідєла як у ВАС України напевне немає ніде (сподіваюсь...)
ВАС України (суддя Черпак Юрій Кононович) ухвалою від 08.02.2016 року відкрив касаційне провадження у справі № К/800/2904/16, проте мабуть забув про норми статті 214-1 КАС України, де вказано, що касаційна скарга має бути розглянута протягом одного місяця з дня одержання судом касаційної інстанції адміністративної справи, про що я йому трішки нагадав, оскільки терпіння яке було після апеляції - закінчилось, і маю надію, що йому це ще раз нагадає Вища рада юстиції, розглядаючи подану мною на нього скаргу за порушення строків, оскільки це грубе порушення вітчизняного законодавства і Конвенції не призначати справу до розгляду.
Мабуть шановний пан суддя Черпак Ю.К. думав що я буду чекати коли настане день святого Нігди, на горі свиснить рак і всі планети стануть в один ряд... Ні, я ніколи нічого не чекав і не буду. ХХІ століття на дворі. В нас свобода слова і демократія, якщо хтось забув — можу нагадати.
Доречі, особисте прохання до журналістів: поцікавитись причинами такого затягування. Наперед дякую.
А до його честі судді Черпака Ю.К. прохання не сидіти і розказувати, що у вас бракує суддів через бездіяльність ВРУ (це окрема історія), а робити свою роботу так як це роблять інші суди, і не мовчати як церковні миші коли інші говорять про призначення суддів, оскільки в інших судах такого бардаку немає і вони не відмазуються листівочками типу в «порядку черговості», це не черга в туалет Ваша честь!!!, це відновлення порушених прав, і якщо ви забули присягу і принципи правосуддя-радив би згадати! Бо те що я згадаю Вас у своєму позові до ЄСПЛ я вам гарантую!
І гріхом було не згадати таку поважну особу в державі як Уповноважений ВРУ з прав людини - Дай Вам Боже здоров’ячка і терпіння - Лутковська Валерія Володимирівна, бо повірте на слово, воно вам знадобиться з вашими відписками, які я перечитую кожен день і мені просто смішно від їх змісту і гірко, що на таке закриває очі Уповноважений ВРУ з прав людини.
Ну і раз вже пішла така п’янка, передаю величезний привіт винуватцям торжества - умнікам з КМУ, які в поті чола писали брєд в Постанові КМУ №644 від 02.09.2015 року.
І раз вже мені випала нагода написати даний блог (статтю) не можу не зробити свій малесенький проте вклад, який можливо буде почутий нашими «мудрими реформаторами» щодо реформування судової системи, оскільки працював в системі правосуддя - ліквідуйте Державну судову Адміністрацію, бо вона потрібна суду- як лисому гребінь, тільки гроші хаває бюджетні, а це мої з вами податки.
І, ще одне - пацанчики з ВРУ - призначте суддів, хай вони працюють, бо за винятком декількох взяточніків, яких розстрілювати потрібно як в Китаї, там порядні і дуже розумні люди, які як і кожен з нас має право на працю, а люди на доступне правосуддя.
На завершення хотів би звернутись до всіх працівників апарату судів – не бійтесь подавати позови, ніхто і нічого вам за це не зробить, «гуртом і батьки бити легше», тому пишіть, публікуйте, відстоюйте свої права, бо ті хто сидять і тільки скиглять про маленьку зарплату думаючи, що все буде добре, дайте їм «пенька» під зад, аби не гальмували на півдорозі і просиджували свій час там, де ніколи не буде затишно. Кажуть фортуна посміхається впертим — я на це сподіваюсь, я в це вірю, це мій стимул не зупинятись і йти до кінця, і вам раджу.
Можна програти битву, але виграти війну! І не думайте про завтра, не відтягуйте все на завтра, адже завтра може і не прийти, робіть і створюйте умови, гідні умови для себе - вже сьогодні… Тож не думайте про завтра, живіть прямо зараз і робіть так, як вважаєте за потрібне... Вірте у себе і цінуйте все те, що маєте, бо там де нас нема - завжди буде добре, давайте зробимо так, щоб і у нас було хоч трішки солодко…(це я про п’янку за гроші, які виплатить ДСА після виграних позовів по зарплаті).
І як говорив Ігор Кондратюк — цілую і люблю, бувайте… Далі буде…
Загадка!
Скільки треба депутатів щоб замінити лампочку?
Юрій Луценко домовиться із західними партнерами щоб надали спеціалістів по заміні лампочок!
Яценюк створить нову урядову комісію по дослідженню проблеми заміни лампочки!
Тимошенко відмовиться вкручувати лампочку поки тарифи на електроенергію не зменшаться в 5 разів!
Сироїд розкаже що це неправильна лампочка на 24Вт, і вона не буде вкручувати поки не замінять на її власну лампочку 25Вт
Мосійчук піде бити морду директору ЖЕКа!
Ляшко заявить, що не час вкручувати лампочку, поки Гонтареву не відправили у відставку, і заблокує доступ до патрона!
Філатов розкаже як він допоміг вже багатьом людям, в яких кран протікає, і піде накатить 100 грам!
Корбан напише, що по його інформації, це люди президента зіпсували попередню лампочку щоб ускладнити життя патріотам!
Бойко заявить, що при попередній владі лампочки не перегорали
Парасюк буде розказувати, що президент несе особисту відповідальність за те що лампочка досі не замінена!
Тягнибок влаштує факельну ходу як альтернативу електричному світлу!
P.S. (ред.): Кому потрібні матеріали (адміністративний позов, апеляційна чи касаційна скарга, звернення до Уповноваженого ВРУ з прав людини) залиште свій мейл під блогом, й автор публікації Вам обовязково їх направить.
Блог отражает исключительно точку зрения автора. Текст блога не претендует на объективность и всесторонность освещения темы, о которой идет речь.
Мнение редакции «Судебно-юридической газеты» может не совпадать с точкой зрения автора. Редакция не несет ответственность за достоверность и толкование приведенной информации и выполняет исключительно роль носителя.