Згідно із заявою, опублікованою Державною адміністрацією по ринку, керівники Tesla в Шанхаї та Пекіні були викликані на зустріч з регулятором ринку Китаю і чотирма іншими центральними урядовими відомствами за скаргами клієнтів на електромобілі компанії, включаючи незвичайне прискорення, загоряння акумуляторів і проблеми з оновленням програмного забезпечення автомобілів.
Як сказано в повідомленні на сайті регулятора, яке цитує японське інформагентство Nikkei, компанію Tesla закликали «строго дотримуватися законів, виконувати свої обов'язки щодо забезпечення якості та безпеки продукції та захищати права споживачів».
«Tesla щиро приймає вказівки уряду і ретельно проаналізує недоліки компанії в операційній діяльності. Ми будемо суворо дотримуватися законів і розпорядження регулюючих органів Китаю і завжди поважати права споживачів», - йдеться у відповідній заяві компанії.
На думку експертів, китайський регулятор дав зрозуміти Tesla, що не потерпить ігнорування скарг громадян, навіть не дивлячись на те, що ринок електромобілів компанії в країні стрімко розвивається і Китай в цьому також зацікавлений. У країні широко використовується практика виклику для розмови «на килим» представників компаній, яким необхідно вказати на недоліки в їх роботі.
Раніше «Судово-юридична газета» публікувала, які автомобілі названі найбільш надійними.
А також, який автомобіль назвали найбільш небезпечним.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути у курсі найважливіших подій.