З початку 2020 року українські суди розглянули сотні адміністративних справ, коли любителі швидкості намагалися оскаржити свої штрафи, передає «Сьогодні».
Мова йде не тільки про фіксацію порушення за допомогою камер, але і за допомогою приладів TruCam. У матеріалах більшості таких справ сказано, що водії розганяються в межах міст до 90-97 км/год, хоча швидкість не повинна перевищувати 50 км/год. Як виявилося, дехто з водіїв намагається довести судам, що прилади, якими користуються поліцейські – без пломби і їх покази сумнівні. Втім, суди піддають сумнівам такі відомості.
У свою чергу, днями поліція заявила, що збільшила кількість ділянок, на яких буде використовувати лазерні вимірювачі швидкості.
Втім, до кінця року в Україні планують в 6 разів збільшити кількість камер автофіксації порушень. Зараз їх встановлено 50 штук, але планується, що до кінця року завдяки місцевій владі з’явиться ще 250. За цей час деякі з камер зафіксували лихачів-“рекордсменів”. Як виявилося, в Україні не рідкість, коли водії розганяються до 227 км/год.
При всьому цьому одним з найскандальніших питань залишається те, що штрафують власника авто, а не того, хто був за кермом. Як роз’яснили копи, щоб повідомлення приходило саме порушнику, власник повинен зареєструвати факт передачі автомобіля в користування іншій особі.
У планах “розширення завдань” для камер автофіксації є і те, що система нових камер почне фіксувати не тільки перевищення швидкості, але і порушення правил паркування, й інші порушення.
Але навіть той факт, що кількість порушень ПДР значно зменшилася в місцях розстановки камер – вже говорить про те, що певна профілактична мета досягнута.
Раніше «Судово-юридична газета» писала, що Верховний Суд зобов’язав патрульну поліцію сплачувати судовий збір при оскарженні судових рішень.
Також ми писали, як працює система фіксації перевищення швидкості і які питання виникають.
Додамо, у столиці встановили відеофіксацію порушень ПДР.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.