Придбання вживаного автомобіля обов’язково має включати в себе комплексний огляд. Перед покупкою вкрай ретельно слід оглянути кузов і, звичайно, уважно перевірити двигун, передає mashyna.com.ua.
Практика показує, що мотори у сучасних машин частенько не настільки витривалі як двигуни старих машин, а їх капітальний ремонт дуже дороговартісний. Вартість контрактного агрегату іноді може становити половину і більше від прайса самого автомобіля, а про новий і говорити нема чого. У цій статті ми розберемося, як перевірити двигун при покупці машини і на які моменти слід звернути особливу увагу.
Самостійний огляд
Визначити стан мотора нерідко можна самому, але за умови досвіду. Перше, що слід зробити – це відкрити капот і уважно оглянути двигун на предмет потьоків технічних рідин, цілісності шлангів системи охолодження і відсутність того, що можна назвати ушкодженнями від зовнішнього впливу. Простіше кажучи, постарайтеся зрозуміти, що «не бився» автомобіль. Повторимося, без досвіду і спеціальних знань виявити аварійне минуле іноді практично неможливо.
Проводити огляд слід в світлий час доби і маючи при собі ліхтарик. Не виключені ситуації, коли підкапотний простір чистий, що, як не дивно, може викликати питання – власник дійсно такий акуратний або він просто змивав сліди рідин?
Є вкрай бажаним огляд нижньої частини двигуна на підйомнику – так ви зможете побачити сліди мастила через прокладку картера або через сальник колінвала. Перевірте рівень і стан оливи в двигуні. Якщо вона чорна і явно давно не змінювалася, то це може не кращим чином характеризувати власника.
Про стан двигуна багато що може сказати його звук. Запустіть його і послухайте, як він звучить на холостому ходу. Агрегат повинен працювати рівно, без перепадів.
Поїздка на автомобілі
Один з найважливіших етапів оцінки стану двигуна. Саме під час їзди ви побачите і відчуєте, як агрегат відгукується на натискання на педаль газу – реагує швидко, плавно і потужно, або мляво, з затримками і провалами. До речі, якщо автомобіль «тупить», то це зокрема говорить про те, що є знос компонентів системи запалювання, а також, ймовірно, що засмітився паливний фільтр й інші не дуже критичні несправності.
Діагностика на автосервісі
Що стосується цієї процедури, то в комплекс діагностичних заходів неодмінно має входити обстеження поверхні циліндрів за допомогою ендоскопа, яке дозволить виявити наявність задирів в циліндрах. Також необхідно перевірити компресію.
Нагадаємо, раніше «Судово-юридична газета» писала, які сучасні мотори не витримають 100 000 км.
Також відомо, які двигуни найнадійніші.
А ще ми повідомляли, чому небезпечно купувати дешеві автомобілі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб бути в курсі найважливіших подій.